شارژ ایرانسل
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

 با همه این، به به شارژ ایرانسل گفتن‌ها و هیجان زده شدن دیگران، سوالی که برای بسیاری هنوز مطرح است این است که پردازنده 64 بیتی چیست و چرا ما باید به استفاده از این پردازنده در گوشی‌های خود علاقه داشته باشیم؟
در ابتدا شاید تفاوت استفاده از پردازنده 64 بیتی برای کاربران عادی زیاد به چشم نیاید و تنها خوبی این پردازنده این شارژ ایرانسل باشد که iOS7 سریعتر و بهتر عمل می‌کند، اما در طولانی مدت با ورود این پردازنده به تبلت‌های اپلی و دیگر گجت‌های موبایلی تجربه کاربری این دستگاه‌ها به رایانه‌های شخصی بسیار نزدیک خواهد شد
اول اینکه برنامه‌ها برای اینکه شارژ ایرانسل از ظرفیت 64 بیتی پردازنده استفاده کنند باید به روز شوند، بنابراین توسعه دهندگان باید تلاش خود را شروع کنند.
با تمام این تفاسیر 2 مسئله هستند که آیفون 5S شارژ ایرانسل را محدود می‌کنند:
گفته شده که بیشتر این پول‌ها در حساب های شناور هستند تا از مالیات فرار شارژ ایرانسل کنند. احتمال داده می‌شود که 61 درصد از مبلغ کل که برابر 900 میلیارد دلار می‌شود در جاهایی خارج از آمریکا هستند بنابراین کمپانی‌ها می‌توانند از پرداخت مالیات فرار کنند.
بخش تکنولوژی با دارابودن مبلغ 515 میلیارد دلار از این مبلغ بیشترین سهم را شارژ ایرانسل در بانک دارد.بخش سلامتی و داروسازی در رتبه بعدی هستند.
درزمینه پردازنده‌ها تعداد بیت‌ها یک مرجع اصلی شارژ ایرانسل برای این هستند که پردازنده در یک لحظه چه تعداد اطلاعات را می‌تواند آنالیز کند، به نظر می‌آید که پردازنده 64 بیتی باید دو برابر پردازنده 32 بیتی سرعت داشته باشد اما در اصل اینگونه نیست. اگر بخواهیم این موضوع را روشن کنیم بهتر است که یک مثال واضح برای شما بزنیم، تصور کنید که پردازنده یک کتابدار است و گوشی موبایل شما یک کتابخانه خیلی بزرگ است، این کتابدار 32 کمک کتابدار دارد که کتاب‌ها را برای آن می‌آورند و هر کدام در آن واحد تنها می‌توانند یک نوع کتاب را حمل کنند. اگر یک مشتری وارد این کتابخانه شود و 65 کتاب را بخواهد این کمک کتابدارها باید 3 بار برای آوردن این کتاب‌ها بروند و بیایند، اولین بار این کمک کتابدارها می‌توانند 32 کتاب را بیاورند و در سری دوم 32 کتاب دیگر را خواهند آورد که در مجموع می‌شود 64 کتاب برای بار آخر نیز برای آوردن آن 1 کتاب نیز باید آن راه را بروند و برگردند.
چند روز قبل که اپل گوشی آیفون 5S را معرفی کرد بیشترین تمرکز و مانور این کمپانی در شارژ ایرانسل معرفی محصول جدیدش بر روی پردازنده جدید A7 بود که یک نسخه 64-bit است. اپل اعلام کرده که با این پردازنده چیپ‌ها به کاربران معماری کامپیوترهای خانگی را ارائه خواهند داد. چند روز بعد از اینکه اپل آیفون 5S را با این پردازنده معرفی کرد سامسونگ اعلام کرد که در گوشی بعدی خود از این نوع پردازنده‌ها استفاده خواهد کرد.
32 یا 64: بیت‌ها شارژ ایرانسل چه هستند و چرا شما باید به آن‌ها توجه کنید؟
در رتبه 3 تا 5 به ترتیب گوگل، سیسکو و Pfizer قرار دارند. 50 کمپانی اول صاحب 62 درصد این مبلغ هستند که نسبت به سال گذشته 2 درصد و نسبت به 2006، 81 درصد اضافه شده است. این شارژ ایرانسل نتایج از 1000 کمپانی به دست آمده است.
بنابراین پردازنده 64 بیتی سرعت بسیار بیشتری از پردازنده 32 بیتی خواهد شارژ ایرانسل داشت
امروز در این مقاله به شارژ ایرانسل این دو موضوع خواهیم پرداخت.
اکنون اگر آن کتابدار 64 کمک کتابدار داشته باشد آوردن آن 65 کتاب 3 برابر سریعتر خواهد شد زیرا کمک کتابداران تنها باید دو بار این مسیر را طی کنند، یکبار شارژ ایرانسل 64 کتاب را با هم خواهند آورد و یکبار دیگر 1 کتاب باقی مانده را می‌آورند. این وضعیت وقتی بحرانی‌تر می‌شود و 64 کمک کتابدار زمانی مفید تر واقع خواهند شد که مشتری 256 کتاب را از کتابدار بخواهد.
در حواب سوال اول همه با نظر اپل که استفاده از این پردازنده باعث می‌شود سرعت بیشتری برای گوشی به وجود آید موافق هستیم اما در مورد سوال دوم شارژ ایرانسل کمی موضوع پیچیده تر خواهد شد و جواب به همین سادگی‌ها هم نخواهد بود.
دوم اینکه اگر چه پردازنده‌های 64 بیتی این امکان را می‌دهند که کمپانی‌ها بتوانند شارژ ایرانسل از رم‌های با ظرفیت بالاتر از 4 گیگابایت استفاده کنند (محدودیتی که پردازنده‌های 32 بیتی داشتند) اما هنوز گوشی‌ها به این میزان رم نیاز ندارند. اپل میزان رم گوشی‌های خود را فاش نمی‌کند و برای آیفون 5S نیز اینکار را نکرد اما حدس‌ها بر این است که آیفون 5 رم 1 گیگابایتی داشت، سامسونگ نیز اخیرا از یک رم 3 گیگابایتی بر روی نوت 3 خود استفاده کرد، بنابراین به نظر نمی‌آید که این موضوع محدودیتی باشد. تا 30 ژوئن کمپانی‌های غیرمالی آمریکا 1.48 تریلیون دلار پول نقد نگه داشته بودند.
اما برای شروع و برای اینکه بفهمیم اپل چه کرده است اجازه شارژ ایرانسل بدهید که از مقایسه بیت‌ها با هم شروع کنیم.
به گزارش جی اس ام 10 درصد از این میزان پول نقد متعلق به اپل است، پول اپل 147 میلیارد دلار است که با این میزان پول در رتبه اول ایستاده است، شارژ ایرانسل در رتبه دوم مایکروسافت قرار دارد که 77 میلیون دلار از این پول به آن تعلق دارد.





:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 850
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 مهر 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: